Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Pendant

Hej tak dziś myślę i wymyśliłam, ze założę sobie tego właśnie bloga i szperam tak po internecie i znalazłam tak na początek kilka fajnych rzeczy.Bardzo mi się spodobały te naszyjniki z zegarami zauważyłam je w H&M Teraz w tym sezonie, są modne takie wisiorki, ale ja jestem fanką takich długich wisiorków .Teraz powiem wam, że nie umiem przestać słuchać piosenki Michela Telo- Ai Se Eu Te Pego  

                         H&M - 19,90  ZŁ 






Jak na Pierwszą to podoba się ? 

3 komentarze:

  1. Ai Se Eu Te Pego? mnie też to wciągnęło :P
    nie przepadam za taką muzyką, ale ta piosenka po prostu wciąga :)
    bardzo ładne naszyjniki... nie mogę doczekać się kolejnych postów
    obserwuję + serdecznie zapraszam do mnie:
    http://theodisstory.blogspot.com/
    mile widziany komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówka jest bardzo urocza :) Zapowiada się ciekawie i trzymamy kciuki.
    www.thechicaslocass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń